Laatste dagen Cape Town

14 november 2013 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Wijnroute.....baie mooie, zoals ze hier zeggen. En het klopt....wat een mooi gebied. Wat een rijk gebied. Enorme wijnboerderijen, sommige groter dan groot en vol pracht en praal. De eigenaren zijn de blanke Afrikaners en de medewerkers zijn de zwarten.
Ook hier bij onder andere Stellenbosch behoorlijke grote Townships. En ook hier weer zijn de zwarten zo super vriendelijk. Ik geniet echt van deze mensen. Maar ik geniet vooral van de Zuid Afrikaanse Wijnen. Er zitten hele lekkere wijntjes bij....jammie jammie.

Vanavond afscheid genomen van onze medereizigers. Zaten leuke mensen bij en er zal links en rechts met sommige wel gemaild worden. Met onze maatjes Dirk en Patricia ( 26 jaar uit Etten Leur ) spreken we zeker nog een keertje af.

In het hotel gekomen nemen Lucy en ik nog ( weer ) een afzakkertje en dan zullen we eens gaan bespreken wat we nog lekker gaan doen met zijn tweetjes. Ligt ook een beetje aan de temperatuur, met 31 graden wandelen....mmm doen we niet. Duiken met de haaien gaat niet door. We moeten dan namelijk 300 km reizen en dan is het nog maar de vraag als we daar aankomen of de weersomstandigheden ( wind ) gunstig zijn.

Wat we ook wel zien zitten is een helikopter vlucht. Informeren morgen naar de prijzen hiervoor en dan kunnen we nog beslissen.  Maar een ding is zeker.. Wij gaan nog ff genieten.

1. Brigitte:
    Lianne,

Klinkt aantrekkelijk die heerlijke wijntjes. Geniet er samen met Lucy nog van en pak nog zeker een wijntje.

Groet
    Brigitte
  2. Elwin:
    14 november 2013
    Hoi Lianne, geniet er nog lekker van en vast een goede terugreis gewenst! X Elwin
  3. Femke:
    14 november 2013
    Nice auntie! Wij zijn net terug en hier is het kakweer..